Yank Hornline

.

Meyla 25/6-12

Kategori: Ida!

Vi red först i banan och kände på hästarna och kan säga att jag fick en wunderbar häst:'D
Hon var ruuuskigt fin!
Sedan 20.30 sÅ red vi ut till tavelsjön:)
Vi red i 2 timmar dit eftersom vi red lite längre runda:)
Sedan red vi på ksk 30-60min hem igen:) vi skrattade eftersom vid tavelsjön så rymde Simson och började gå hem! Sedan välte Meyla ett träd eftersom hon kliade sig Imot den...
Imorn rider vi ut en längre runda och vi är delade i 2 grupper, mer avanserade och lättare o jag är i den avancerade:)
Vi galopperar och töltar mke mer än dom andra och det är vi i min grupp, Klara Tove Tova och Isabelle som har typ lite grönare hästar och alla är född 2007 utom Simson;)
Simson är född 1993 ist.
Men pigg ändå!:)
Imorn har vi sovmorgon till 9.30:D och sedan rider vi en längre runda och badar å köper glass:) sedan badar vi med hästarna:')
Kommer bli galet kul! Och er som försökt nå mig på sms kan smsa min GAMMLA mobil:)
Nu ska vi sova alla;)
Godnatt!!:)
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: