Yank Hornline

.

HVETTE!!!!!

Kategori: Ida!

ALLT går skit för mig just nu...
Förr, förra helgen råkade Laday stå på min fot, så den är typ värsta svullen och ömmar as mycket!
Går lite granna med kryckor just nu, men inget sådär allvarligt, ingen spricka iaf.
Sedan har jag slagit i denna fot 100000ggr i Norge! och på lotto och radiobingo, vann jag INGET!
eller jo jag vann 300kr på radiobingon men vi ringde in för sent:(
Sedan slog jag i mitt knä i sängen, jag sover i hos farmor och farfar.
Och idag pratade jag med Robert, och tydligen var Laday lite små krasslig. Hostade som en galning och snorade.
lillgumman!♥
Nu får hon bara skrittas, så kommer nog skritta ut barbacka imorgon:) blir nog ängen, ingen annan stans att ta vägen, i byn vill man inte rida, till högland eller vad det nu heter, så måste man ju rida på vägen med timmerbilar...
Nä blir nog sjön och ängen, hoppas älskligen blir bra nu!♥ Hoppas skavsåren på Laday börjar läka lite, hon har ju fått skavsår av träns och grimma. Eller iaf grimman då det regnat och med grimma på så blire ju inte så bra, men hon har stått utan grimma ett tag så hoppas på det bästa.
Borde nog också ringa Stefan om höstterminen. Men det borde nog gå bra:)
Hatar att Fomme är såld:(
Nä, det blir nog mest Yardley och Caramellen för min del!
Saknar verkligen dom hästarna<3
bebispållarna!
 
Saknar Becciiieee! Okej, Starbec´s Dream On!;)
Världens finaste unghingst!<3
 
Hahaha att bero på ingenting så rymde Hampus igår!
Ut ur hagen och tydligen upp på vägen och så...
lillkönstigehestäskrelle!
 
Och kan även säga att jag är totalt 3000kr rikare efter Norge resan!:)
fick 2000kr av Farmor och 1000kr av farfar.
ajjajaja, jag har fått åka båt, Köra en färja med säkert 50 bilar ombord!:D
Eftersom jag känner kapein VÄLDIGT bra!:)
Kan säga att det är min farbror;)
Fiskat har vi gjort, en liiiten sej!:)
kattmaten är fixad iaf;)
 
Aja
ska sova nu, senare blire stall!<3
Btw, Sanna uppdaterar inget eftersom hon är på konfa på Norrbyskär:)
Längtar till min konfa om jag kommer in på den så att säga;)
Godnatt!
/Ida
 
 
 
I love you so much until my heart stops beating♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: