Yank Hornline

.

Gästbloggare!

Kategori: gästbloggning

Hejsan! :)
Jag heter Felicia Holmqvist och jag ska gäst blogga här när Ida & Sanna inte kan! :)
Tänkte börja att berätta lite om mig själv! ;)

Jag heter då Felicia Holmqvist och är 14 vårar! Bor på en liten gård utanför Ullared! På gården har jag 3 egna ponnysar men två av dom ska jag tyvärr ta bort p.ga. skador och dom är ganska gamla nu. Sen har min mammahar två varmblod! :)
Jag kör ponnytrav, och de har jag gjort sedan 2009! Men har holt på med hästar i hela tio år nu! När jag var fem år så fick jag mina två första ponnysar Myran och Bokbackens Russela! Russela har startat i elitloppet och Sm med förra ägaren Sandra Svensson (ganska känd kusk). Så de var Russela som drog in mig på trav spåret! Detta ångrar jag inte en sekund! :D
Under dessa dagar jag ska blogga här så har jag tänkt att skriva om t.ex. mina hästar och lite annat och inte så mycket om vad jag gör för tror inte de är någon som riktigt bryr sig om vad jag håller på med under dagarna utan kanske skriver någon rad om vad som hänt under dagen! :)
För er som vill följa min "riktiga" blogg kan kika in på:
www.ponnyfreaken.wordpress.com
Var år och dar sedan jag bloggade på blogg.se men ska se vad jag kan fixa till i mina inlägg! :)
//Felicia
(På bilden är min shettlands ponny Källekulls Qviqen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: