Yank Hornline

.

OneTime

Kategori: Ida!

Stockholm<3 fjållträsk eller vad folk nu vill kalla de för. Betyder ganska mycket för mig. Jag föddes här lördag den 6 juni 1998. Bodde här till jag var 5 år så alltså juli 2003 flyttade vi härifrån. Vilket vi nog ångrar lite idag, men ändå inte. Jag har fått några av världens bästa kompisar och några världens värsta;) Sanna: Du betyder allt för mig! Utan dig är jag då fan inte hel. Orkar dock inte skriva alla;) Men lite text om kompisarna jag minns från stockholm! Julia: du var underbar! Du lärde dig cykla utan stödhjul skulle jag förbannelse mig cykla utan stödhjul oxå! Du var min första riktiga bästa vän. Minns flera minnen jag hade med dig, hur vi va med din hund Simba, spelade datorspel om någon astridlindgren figur osv. Hur vi lekte med bilar, HAHA klaga inte! Jag var faktiskt en pojkflicka! Tiffany: du var nog snäll, kommer inte ihåg så mke. Ulrika: du tog mitt halsband-.- I WANT IT BACK! Haha:> näädå, hon var ganska taskig, puttade mig i sanden osv. Min första 'mobbare' Ni är dom jag minns bäst... Sedan när vi flyttade till Norrland blev Henrik min första 'bästis' Sedan efter ett tag lärde jag känna Rebecca, Henry, Elias, Jonathan, Johan Osvosv. Rebecca: du var underbart snäll, minns när du lurade mig 1april-.- och när du kom hem till mig och åt marschmallows (stav?) Jonathan: minns att du var något dryg;p Henry: han blev min andra bästis, haha! Här kommer faktiskt Anna in i bilden! Hon är nämligen Henrys syster. Minns när jag och Henry spelade TV spel och Anna kom in och vi dampade på henne, haha! Lite senare blev jag mer med Anna och nu är hon än av mina bästa vänner. Flyttade till hörnefors sommaren 2004 (om jag minns rätt) och började förskola hösten 2004. Då jag mötte Ronja, härliga minnen med denna brud! Numera träffas vi aldrig och är osams. Orkar inte säga hur eller vad men så äre:) Träffade Mikaela och Jessica och tyckte dom såg ut som tvillingar, haha! Jessica gick inte i min klass då. Vi hittade även smulan å Måns då;) (våra klassgodsedjur). Minns att Jessica kastade ner smulan för trappen å sedan fick vi inte ha henne efter 15.00 haha! I 1an bytte Jessica till min klass och vi blev jättebra kompisar! (tror det var 1an hon bytte klass) vi hade mycket vikarier... Sedan spolar vi fram till 3an då Jessica mobbade mig, haha! Men allt är förlåtet så vi bläddrar vidare till 4an. Då vi fick Margita till lärare/mentor eller vad man kallar det. Jag trivdes med henne till 5an då allt gick nedför för mig. Kom ofta in i depp perioder och orkade inte leva, kom ofta försent osv. I 6an rasade ALLT! allt jag byggt upp från stunden jag föddes. Orkar inte skriva varför men ni som vill veta kan Adda min dayviews (Halvnorskan heter jag där) Gick ofta till kuratorn och möten med rektorn Osvosv. Blev ofta bråk i våran klass. Hade ansökt till prolympia vårterminen i 5an. Kom inte in under hela 6an... Men 1dagen i 7an, vi hade fått våra skåp, nya mentorer, nya lärare, ny 'start' men jag blev överlycklig!!!! For in fredagen samma vecka å pratade med min nya mentor Dan! Han var fett snäll! Började måndagen, ingen visste vem jag var (utom Kebne då;]) och Dan. Haha minns första frågan 'känner du Hanna?' (säger inte ut efternamnen i onödan;]) haha... Men efter det vet ni på ett ungefär vad som hänt osv:) Blev ett lågt inlägg detta!:) men men fråga om ni undrar något! /ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: