Yank Hornline

.

Lite halvstörd

Kategori: Ida!

Är Inte alls trött.
Skulle igentligen jobbat nu i veckan men blev inget då Stefan hade väldigt lite till mig att göra. Istället får man 1000kr av mammi å pappi:) så skickades min konfa ansökan in.
Mer om konfan får ni veta lite senare:)
Har inte alls blivit brun i sommar... Har svårt att bli brun och jag tål Inte solen så bra och få typ hur mke utslag som helst.
Men självklart kan man sola men ksk 2timmaR MAX/dag.
Iallafall så orkar jag inte blogga 24/7 så.
Har jävligt svåra problem att ta tag i.
Vet inte riktigt hur detta kommer sluta men inte så bra tror jag.
Py å Sanna vet allt.
Mår skit rent ut sagt. 1000svåra beslut och massa annat. Bryr mig inte riktigt över vad alla säger om mig just nu men pallar fan inte så mke skit jag fått ta Imot just nu.
Okej detta blev typ deppinlägget.
Blir nog inget ridläger nästa år då vi får se om jag gör en annan sak ist;) Py å Sanna vet som vanligt;)
Men nä ska försöka sova. Alarm på 9.30 så man inte sover bort hela dagen:)
/ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: