Yank Hornline

.

Ida har varit duktig!

Kategori: Ida!

Idag har Ida varit duktig! Smörjt Ladays träns och sadel, samt Hampus och Frulles träns.
Sedan rengjort Hampus och Ladays bett!:)
Blev lite skillnad...
Men innan red jag Laday och hon skötte sig jättefint även om det var mycke skit i luften.
Tränade galopp från skritt, galopp till skritt osv.
så jag red bara i volten och hon var GRYM!
 
 
Tänkte bara säga att mina djur är störda...
Katten ligger mitt på bordet, brevid datorn och hunden skäller åt tomma intet..
 
Ska snart hoppa in i durshen, känns ju inte så mysigt att sitta i en bil i 8 timmar imorgon svettig;)
kommer inte ha med mig datorn men kommer blogga från mobilen:)
 
Idag firar vi 2 saker, mamma å pappa får semester! och Sudden fyllde 8 år igår:)
Så grattis till Sudden!<3
Så det betyder att vi har haft han i 4 ½ år;o
Här är en bild från Norge på han:
typ ända bilden...
och 11/8 fyller Nisse 3!;)
 
/Ida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: