Yank Hornline

.

åskaaa

Kategori: Ida!

kommer snart börja åska typ, fett mysigt!<3
Är iaf i stugan nu:)
eller kom hit igår;)
Vaknade halv 11 och ringde Anna direkt och mötte henne 5 över 11(?)
Vi har inte gjort så mke, mest pratat, ätit glass osv. Då sken solen iaf:)
Solade ett tag oxå, för jag är vit som ett lakarn'!
kan inte bli brun:(
Får se om ja far till stallet imorn. eller om jag orkar, beror helt på.
Jag har även glömt min kära mobil hemma så ingen kan nå mig:(
eller har med mig min iphone men den har ingen täckning o.O
Katten och jag låg och såg på film i sängen inatt, haha Nisse (min katt) skickade meddelanden till vissa på min fb...
fast det stog typ bah: ewjafoewijgfawoi
gullkisse!;*
Just nu funderar jag på vad jag ska köpa på hööks på lördag:)
det blir iaf ridbyxor, ridvantar, ridskor(ev), leta ny hjälm.
Ramlat av 20 gånger med min nuvarande hjälm så känns bättre om jag köper ny, har igentligen en "ny" hemma men den har jag hos Thomas osv:)
Lånar en hjälm av Linn/Stefan när jag är på Umåker och ska rida/köra.
Hahaha minnen! när jag lånade stefans jacka, vantar, hjälm när jag var ute och red... dom var ganska så stora, HAHA!
Nä men läntar efter att få rida en jättefin valack som heter Rainbow Pasc!:)
Den kommer ifrån Frankrike!:D
Den är svart med stjärn, köttfärgad fläck vid höger näsborre:)
Vita ballar på högerframben och vänster bak har han oregelbunden vit kota!:)
fett gullig;oooooo
Vi (jag och Sanna) ska även få köra en jättefin brun valack som heter Jocke Dana!:)
Detta är Jocke Dana:)
Så finns ju Leino:) 20 årigt kallblodsvalack som är ljusfux:)
Hittade ingen bild på honom så...
 
Sedan vet jag inte om Donald Dana står där:)
Han tävlas iaf inte längre, han är 12år:)
 
Uffe Dana mörkbrun valack på 4 år!:)
startad i 2 lopp nu är Thomas tränare och halvägare åt han!:)
Men typ 4(?) hästar!:)
aja, det var allt!
kram!
/Ida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: