Yank Hornline

.

Mina favorit hästar!

Kategori: Sanna!

jag har 4 favorit hästar!

det är yanken,kjällsjö pojken,azalea och kamomill :)


azalea är min tjej!
jag älskar henne till tusen!
jag minns första gången jag fick gå ut med henne från hagen det var som jag hade känt henne hela mitt liv.
jag visste att hon var en rätta sköthästen för mig.
hon är också en lite sur kärring ibland, det är väl alla hästar?
om nån tar henne ifrån mig så vet jag inte vad jag ska göra.
älskar dig azalea!
längtar till sommaren med dig! det kommer bli bäst Älskling!


___________




Kjällsjö pojken!
du gör verkligen en glad!
du helt underbar!
jag älskar dig!
du är en jävligt underbar häst!
jag längtar tills jag och ida får börja rida in dig!
och jag längtar också till sommaren!
älskar dig pojken!

__________




yanken du är helt obeskrivlig!
du är såå mycke!
jag älskar dig!
du är en av dom bästa hästarna jag vet!
hoppas du vet det!
(L)

_________



hon var den första hästen jag gick ut med från hagen hos helena!
hon var helt lugnt och jag bara gillade det!
jag älskade att jag och ida hade fått helenas hästar som sköthästar!
jag saknar verkligen henne!

(L)


det var dom!


/ sanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: