Yank Hornline

.

yey!

Kategori: Sanna!

hejsan förlåt att jag inte har bloggat nåt.
aja i veckan kommer min iphone 4s.
som jag har längtat.
sen så har jag nåra goda nyheter till ida som hon ska få veta när hon kommer hem från nyåker!
kan säga att jag taggar verkligen saken hon och jag ska göra!
sen så har jag färgat håret idag,mörkt brunt!
imorgon(söndag) ska jag vara med en kompis och sen ska jag göra klart en hkk sak!
åhh hatar verkligen skolan just nu.
jag kommer börja blogga vanligt på måndag.
jag har verkligen haft det jobbigt nu i nåra dagar så det är därför jag inte har bloggat,har verkligen inte haft lust!
idag(lördag) har jag varit med alexandra och det var hon som färgade mitt hår!
och sen satt vi bara vid datorn och pratade ut!
jag älskar verkligen henne!
jag och alexandra, ni kanske inte ser det;) hihi!
har inte så mke mer att skriva:)
godnatt

/sanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: