Yank Hornline

.

Laday♥

Kategori: Ladayen

Imorse klockan 7.45 ringde mitt alarm.
For ner till stallet så jag var där 9.00.
Red laday i volten och tränade lite på volter i volten och bommar.
Sedan red jag ner till reningsvärket:)
tränade ganska mke trav skritt, trav skritt osv.
hon skötte sig hyfsat, men lite sur kan man ju va;)
sedan klockan 11.45 for jag till bjurholm. GOLFKURS.
så sjukt tråkigt.
höll på att somna:]<3
nä men ska ta grönt kort för att kunna gå bana ngn gång.
menmen.
sedan for jag till stallet och red Laday igen<3
La ut bommarna lite huller å buller på banan och körde som en liten bommbana:)
hon tyckte det var ruskigt skoj och hoppade lite småhopp ibland även fast det bara var bommar!:]
gaalet gulli:]
Sedan testade jag rida ner till sjön och se underlaget.
Det var ruskigt fint utom att det var lite lerit i ett litet "dike" elr gupp eller va man kallare;)
Hon var ruskigt fin!<3
Sedan red jag 2 varv i volten och hoppade sedan av.
nu är hon lugn att släppa in!:D<3
HON VA BÄÄÄST!
Men Petra red henne idag oxå så hon gick 3 gånger..
Imorn får hon ta bara lite klättring och sedan får hon vila as länge jue:)
Hon har fått ruuskigt fina muskler!
men ska se på ESC nu:)
goodnatttt<3
/Ida

Älskar dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: