Yank Hornline

.

Dåliguppe!

Kategori: Ida!

Sry för det!
I fredags kom jag hem ganska sent.
Var först i skolan sedan gick jag till stallet.
I lördags var jag hästvakt, fick dock inte ut någonhäst, då Laday var sur och jag orkade ärligt inte jaga henne igenom den där stora hagen med Hampus...
I Söndags körde jag Laday sedan körde jag Frulle.
I går gjorde jag inte så mke, typ skola sedan for jag hem och kollade på film, sedan chattade jag med bästa Lundin<3
Hjälpte henne med lite svåra saker hon hade problem med till NO provet;) (lundin ä 99a och går på prolympia men i 6:an).
Sedan idag var jag i skolan, vi slutade typ 12.50 tror ja. gick direkt till bussen å latade mig.
Sedan for jag hem och då gjorde jag inte så mke, for ner och träffa Eriksson:)

Imorn blire skola (hoppas jag, kanske blir hemma för ä sjukt förkyld, och dom som va i min engelskagrupp idag märkte det ipromise! min röst försvann! shit...)
men men, godnatt ska skypa me världens bästa Eriksson och Py:)
Kraam<3
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: