Yank Hornline

.

20 grader!

Kategori: Ida!

idag när jag gick till bussen från skolan vare 20 grader!:D
galet skönt!
just nu lägger jag över fotona från igår till datorn:)
senare idag (15.30) ska jag ner och ta min 2:a spruta:(
mot det där livmoderhalscancer typ.
HAATAR sprutor!
förra gången tog det 20min å så fick dom byta till bebisnål:]<3
vadå sprut rädd?
nä men ska försöka vara stark idag!
men dom SKA ha bebisnålen, annars tar jag den inte!
hahah känns lite fail, vågar hålla på me hästar mot ett ton (t.ex. Hampus) men inte vågar ta en spruta!
men men, sådant är livet:)
men men
tjarå!
/Ida

älskar bilden!:D

Kommentarer

  • sofie säger:

    sv; man får ju va glad att dom hållde sig I trav iaf även om dom itne får en placering :)



    följer nu din blogg flitigt :D

    2012-05-22 | 20:37:36
    Bloggadress: http://stallotur.blogg.se/

Kommentera inlägget här: