Yank Hornline

.

FOMME IN MY ♥

Kategori: Ida!

Fomme är MIN bebis om SANNA undrar!:]

Fomme var BÄÄÄST Idag!
Började med att ta in honom och ryktade han och sadlade och tränsade med nytränset!:D
sedan bar det ut i skogen!
Fomme var ruskigt pigg och ville inte stå stilla när jag satte mig upp och började gå haha!
Sedan så skulle han få trava men NEJ han skulle TÖLTA sedan skulle jag få min trav, men IKKE det skulle hellre bli galopp!
så lät han galoppera lite granna sedan kom jag ner i trav som jag hela tiden ville ha;)
så då travade han på helt okej!^^
Men nästa gång ska det bli lite på parkeringen tror jag:)
Sedan tog vi in Happy Bruises och Fiona
Friona var inte rikigt så sur som hon brukar och Happy var PIGG!
Stefan drog iväg, med ägarna till Fredde, med Fredde till ett annat trav som jag ej vet vilket;)
då Fredde skulle starta!^^
Menmen,
Försöker just nu komma på bra övningar på tömkörning/longering:)
tips?<3
/Ida
Min bästa Fommiiiiz<3
Innan ridturen;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: