Yank Hornline

.

dålig uppdatering!;)

Kategori: Ida!

Förlåt att jag inte bloggat sedan onsdags...
I torsdags på elevensval red jag faktiskt Fomme!:)
grymt mysigt att rida lilla slingan med honom:)
vart dock, liite taggad när det kom andra hästar som travade, men vad ska man förvänta sig?<3
Blev lite trav oxå:) mjuk trav osvosv.
han fick för sig att galoppera 2 galoppsprång oxå;)
Men aja på kvällen så var jag på 10b med Alexandra, för vi hade kompisdag!:D
Först tog vi in vagnarna medans dom andra hemtade hästarna och så selade jag och Alex Saga<3
Sedan fick vi önska ponnie och då önskade jag såklart bästa Saga<3
och vi fick köra henne!:D
Vi hade dock bara 3 hästar att välja mellan:) Thomasin, Aldur eller Saga;)
Igår så hade jag skola till 14.40 men vi fick sluta 14.25 så då tog jag bussen till Vplan runt 14.35 och träffa pappa, bytte väska, min "skolväska" mot kameraväskan, och sedan for jag till Ica Gormé grejen i stan och mötte Sannas pappa:) vi for direkt till travet, jag gick till Stefans stall och hälsade på hästarna bla. Victor!:D
Och för er som var på travet och hade "startlistanhäftet" så är det Stefans häst på framsidan!:D
Men det gick dock inte så bra för Yardley på loppet...
Men är ändå så sjukt stolt över honom<3 Han är ju bah för grym:)
Bilder kommer dock senare:)
Och när jag kollar igenom inlägget så ser jag att det blev förjävligt långt!
Dagen kommer i ett senare inlägg;)
kram!
/Ida
Fomme<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: