Yank Hornline

.

Tova- Gästbloggare!

Kategori: gästbloggning

Hej!
Mitt namn är Tova och jag bor i en villa utanför Eskilstuna med min Mamma och min hund Oona som är en finsk lapphund på två år.
Oonas starka sida är agillityn som vi nyligen börjat med.. och tricktäningen.. hon kan ca 15 trick tror jag det är!



Sedan har jag en D-ponny också som heter Groggy.. och han är den jag bloggar om för det mesta..
Vi har ganska mycket vi håller på med.. Dressyr, hoppning, Fälttävlan, Western, nh och inte minst trickträning och en hel del uteritter
Allt vi gör är på hobby nivå så vi tävlar inte i något av det ännu.



På ett år har jag lärt han stegra från marken, buga, hov, skaka på huvudet (nej) och yoga som är hans favorit trix!
När jag köpte han kunde han stegra från ryggen.


Vi har också hunnit hoppa 1.10 (enstaka hinder), ridit både ut och på banan med halsring, ridit utan utrustning och fått ett mycket bättre förtroende!


följ vårt liv tillsammans i för och motgångar och en hel del bus och skratt!
Http://groggyn.blogg.se och glöm inte att kommentera då blir jag super glad! :)
/Tova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: