Yank Hornline

.

solar

Kategori: Ida!

ligger ute och solar nu:)
vart ju fan tvungen att använda myggmedel och den funkade!!!:D
lite mygg äre ju men aja:)
vet inte rikitgt vad jag ska ha med mig till ridlägret:(
fattar inte vad jag håller på med! har fan börjat Justin Biebers låtar!;o
Alltså dom är ju inte alla hatar typ Baby men typ boyfriend och belive är grymma!:D
ville inte riktigt skriva det offentligt då massa av mina kompisar HATAR han men jag har börjat följa han på instagram, twitter och youtube börjar man förstå hans utveckling och hur mogen han igentligen blivit!
Börja inte tycka jag är konstig elr något men jag kommer ju inte bah ÅÅÅH JUSTINBIEBER ÄR SÅ JÄVLA HET!
¨Men jag diggar hans nya musikstil:)
Hur han kom från ingenstans och la upp ett klipp på youtube och nu vet HELA VÄRLDEN vem Justin Drew Bieber är!:)
Han står för sin åsikt och gör ALLT för sina fans! såg han på ett klipp då han BRÖT BENET MEN ÄNDÅ FORTSATTE FÖR ATT HAN ÄLSKAR SINA FANS!
Han har iaf fått en halv ny fan;)
/Ja ni vet nog vem:)
 
Hahaha alltså det är ju Ida;)

Kommentarer

  • Lisen säger:

    Riktigt modigt gjort!:)

    2012-06-21 | 15:24:35

Kommentera inlägget här: