Yank Hornline

.

Sista skoldagen!

Kategori: Ida!

Idag var sista skoldagen:) otroligt Chill då alla gjorde tårtor (det var typ 5? Grupper och jag var med Tova, Mattias och Dennis)
Vi gjorde en klassisk tårta med grädde, jordgubbar, choklad osv:) ni får en bild längre ner;) eftersom jag inte kan lägga in den här då jag sitter vid iphonen;)
Vi slutade 11.20 och då gick ju min buss så nu åker jag till sjukhuset och möter mamma sedan tar jag tåget hem:)
Det är ca. 16grader!! Tänkte just när jag slutade bah: yes ksk kan fara till Stefan! Men kändes lite fel och så har jag tjocka kläder haha. Vi gjorde om klassrummet idag:) vi fick 9ornas möbler och dom nya 6orna får våra:) de blir kul;)
Kung att vi kommer va äldst i våra. Korridor!:D
Men är på sjukhuset nu så tjaå!
/ida

Kommentarer

  • Frida säger:

    Tårtan såg as go ut:)

    2012-06-12 | 12:52:19

Kommentera inlägget här: