Yank Hornline

.

Ny här !

Kategori: Py!

Ja då ska jag börja blogga här! 
Som ni säkert har sett så heter jag Py och är 17 år. Jag är adopterad från Spanien när jag var 3 pga att mina föräldrar lämnade mig på sjukhuset. Nu bor jag inte hos mina adoptivföräldrar pga att de tyvärr är änglar nu, men jag bor hos min historia lärare. Lång historia och kan skriva den ifall någon är intresserad men då får man skriva en kommentar :) 
 
Varför blogga rjag här på en blogg med Ida och Sanna som håller på med travare? Jo det är för att jag har ett varmblod som är skimmel. ja ni läste rätt han är skimmel men endå renrasig ! Vad heter han då? jo han heter Jolly Bowl och är 24 år gammal. Han men han beter sig som en trotsig 2 åring som inte får sin klubba! Han är nog den enligt mig finaste travaren! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: