Yank Hornline

.

JB

Kategori: Ida!

Diggar Justinslåt Belive just nu:')¨
fett bäst han är!:)
Men for ner till stallet Idag med Anna, Bosse kom på hojjen å Hampus blev asrädd (vi stog och betade han på andra sidan vägen)
tror ni inte han börjar stegran och så kasta sig mot en. Ni vet sådant valpbiteénde då valpen blir rädd och kryper ihop hos ägaren:)
så var bara att släppa grimmskaftet å kasta sig i diket!
Var inte så kul direkt.
fick ju mest panik då han kastade sig IMOT mig, men:)
aja imorn ska jag rida Laday å köra Frulle:)
Men föst ska Petra och hennes kompis rida.
Saknar Becce, min prins!<3
Fomme, Zeus, Ådi, Yardley, Caramelle, Atom, Friona, Babe och världens mest saknade häst Lord Of Makkegård<3
Saknar mina bebisar<3
Spc. Becce å fomme och såklart babe!
Lill babe;*
Saknar henne:(
Makke som är död oxå :'(
Fifan, Vila i frid älskling<3

Saknar tiden då jag inte tyckte om Justin, tänker 24/7 på hans hasselbruna ögon;'3
¨Gallleeettt sööööt!
GE HONOM TILL MIG;*
Men ska sova nu, drömma om Bieber;*
Hare gött!
/Ida den bästa!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: