Yank Hornline

.

Fotboll:)

Kategori: Ida!

Ser på fotboll:) prolympia mot tegcentralskola:) det står 0-0 fort.
Ikv blir det nyåker, bästa stället i hela världen!
Ska prata med Anna ikv vi måste prata om några viktiga saker:)
Men jaå saknar tiden då jag bodde i nyåker fyfan va allt var lätt</3
Nu mår man skit bara man vaknar, undrar hur många gånger jag ligger vaken på natten och gråter till någon låt,
Hela mitt liv förstördes i 3n.. Fyfan
Seriöst så kuttade jag mig typ i 5/6an.
Mår underbart när jag är med Anna, Sanna, Simone och Alexandra<3 ni gör att jag orkar en dag till<3
I sommar kommer jag må som en gud<3
Norge, ridläger me Tova, sommarjobb hos Stefan, Stockholm osv:) blir ksk nyåker men har bah tid typ 2veckor...
Taggar sommajobbet<3 mke mer kung än ngt annat!!:D
Sitter ute och fryser just nu... Sjukt mke moln! Har bara på leggings och jeansshorts.
Men men. Ska fortsätta se matchen:) kram!:)
/ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: