Yank Hornline

.

Dagen snabbt...

Kategori: Ida!

Vi började med att presentera oss för varandra och det var lite pinsamtystnad först men den lugnade sig sedan och vi fick veta vilka hästar vi ska ha, min är en gråskäck som är 5år och är inriden i januari i år han heter Meyla:) riktigt fin å gosig!:)
Vi fick rykta dom och väga dom då vi kör biggest losers med varandra;) fast om hästarna då;) Meyla vägde runt 450 tror jag det var:)
Kan även säga att Glókan som är Meylas mamma är Tovas läger häst:)
Vi är 10glada lägermedlemar och 1 av oss är kille:)
Vi kommer från alla möjliga håll Isabelle som är här hon bor i Hemavan:) vi har jätte trevligt tsm och är glada:)
IHC har en sjukt söt kattunge som heter Bojjan och är kolsvart som Nanna bet på idag... Nanna är imp Island och kom förra året tror jag:)
Meyla är uppfödd på gården:)
Sally är stallhunden här och är livlig och glad, älskar att jaga och busa med Bojje:)
Nä nu borde jag faktiskt sova:) vill ni se bilder eller läsa mer om mina dagar på IHC addar min dayviews där jag heter Halvnorskan!;)
Hare bra nu alla för nu ska vi sova:) klockan är ställd på 8.00 och jag rider 10.00:) hare fint,fint!:)
/ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: