Yank Hornline

.

Helgen<3 -Ida

Kategori: Ida!

Heyhey:) åker bil just nu:) bloggar ifrån Iphonen;)
Om ni undrar äre min iPhone:D har dock haft lite problem med min "kära" vän 3.
Fyfan va kasst abonnemang! Det är sådant typiskt uppdrag gransknings känsla över det. Men men förhoppningsvis löser allt sig:)
Och att jag kan vara en glad ägare till en IPhone 4:)
Igår år Robert hos oss, han satt uppe och pratade med oss i säkert 5 och 1/2 timme!;)
Vi pa
tade om allt möjligt:)
Mamma gjorde en ruskigt god mat!:) ngn kött grytsliknande.
Men i fredags red jag laday och tränade ganska mke trav vid reningsverket och skrittövningar på ängen.
Tyvärr kan man inte trava/galoppera på ängen än!:(
Men hon skötte sig fint!:)
På lördagen red jag oxå laday och då var hon småstel på höger sida så tränade lite volter i volten, haha det är ju en stor volt så;) hon skötte sig fint fint:) fick henne i form i säkert 1 varv i volten!!:D men Hon var ju grym;)
Sedan red jag ner till sjön och skrittade 2-3 varv och sedan tränades det lite trav vid reningsverket och kan säga att det behövs!! Hon rusar gärna på och lyssnar inte så bra men hon var ändå fin:)  det skulle helst bara galoppera men lät henne göra det 2-3 varv så hon vart nöjd dom andra 10varven fick jag henne ruskigt lugn vilket inte hon var innan utan hon ville bara rusa och var otroligt tittig lyssnade helst inte över något så när jag krävde lite av henne så vart hon ju fin:)
Idag red jag först laday till reningsverket efter lite diskution om lite pressening som låg på en höbal.
Tränade lite galoppövningar och behöver jag säga att laday var ruskigt nöjd efteråt?;) båda  vart nöjda tror jag:)
Nä  nu ska jag se tv:) haft fulltupp i helgen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: