Yank Hornline

.

5/6-12

Kategori: Ida!

Jadu är bara 13 till imorn:) då är jag 14;) eller kanske 52?;)
Nä men de blir kul:) Sanna följer till stugan där vi ska äta lite mumsiga saker,namnam;)
Det blir en surprise för Sanna:)
Idag hade vi iaf en friluftsdag:) vi körde sommarbollssporter.
Alltså fotboll och brännboll:)
På fotbollen stog jag i målvakt, vi mötte barcelona och rom. Första halvlek var det tjejerna mot tjejerna och andra var det killarna mot killarna:)
Jag råkade släppa in typ 2/3 bollar till barca och 3 till Rom...
Barca matchen förlorade vi (både kills å görls)
Rom matchen vann vi med 3-2:)
Sedan Hade vi lunch i en och en halv timme!!! Sedan blev det brännboll:) där förlorade vi mot barca å vann mot rom:) tycker dock vi chansade för mke i barca matcherna... Vi fick as många snygga liror:) vi mötte bara 7orna;)
Men de va funny:) nu är jag påväg till hörnefors från skolan:) alltså så sitter jag med pappas iphone;)
MÅSTE HA EN NY MOBIL!!!! GALET LÄSS PÅ MIN NUVARANDE!!!
Hihi:3
Blir inget stall på tors... För den där jävla carola tänker sig att jag ska bada, vilket jag INTE vill...
Men blir ju Laday idag å imorn:)
Nu har jag även köpt skolavslutningskläder:) blev en klänning:) annars hade det blivit jeans shorts (pantalones cortos, hihi de heter så på spanska) och linne.:)
Men aja nu har jag varit precis i sörmjöle så kram<3
/Ida den blivande 14åringen;)

Kommentarer

  • Jbifoto • foto&headers säger:

    Hej! Eran header är färdig och skickad till eran mejl!

    2012-06-05 | 19:24:28
    Bloggadress: http://jbifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: