Yank Hornline

.

Saker ni inte visste om mig

Kategori: Ida!

-Jag har sjukt dåligt självförtroende. Deppar om någon säger minsta lilla, seriöst...
-Jag har hållit på med hästar sedan jag var 5!:)
-Jag älskar att vara i stallet, känna hästlukten, känna lugnet! dock känner man ingen hästlukt hos Robert eftersom dom står ute 24/7!:) men typ hos Stefan!♥
-När jag var liten ville jag alltid ha en brun arabiskt fullblod med vit bred bläs!
-Min idol inom hästvärlden är en häst! Självaste Hickstead och Järvsöfaks! R.I.P Hickstead</3
-har jättesvårt att börja gråta, men om jag gråter är jag sjukt förbannad eller riktigt sårad. Eller i en av mina depp perioder...
-Jag tog nästan sj.mord i 6:an
-Jag har 7 olika iphoneskal till min mobil!:)
-Jag älskar Becce! Världens mysigaste hingst! Starbec´s Dream On 2 årig hingst<3
-Lillan är underbar häst och redan vunnit mitt och Sannas hjärta, den lilla busen :') Eller mitt smeknamn på tösen: Babben!
-Jag har gått på 4 olika ridskolor och TÖLTKRAFT var bäst...
-Jag har bara varit på 2 ridläger:]
-Jag tänker alltid undrar hur det känns att hoppa framför ett tåg osv.
-Jag hatar omogna personer.
-Kaxar en äldre imot mig dampar jag sönder men om en yngre göre så garvar jag bara, HAHA!
-Jag stänger av ALLA mina alarm i sömnen... missar nästan alltid bussen till skolan...
-Jag vågar inte gråta inför någon, utom Sanna!
-Jag vill flytta ifrån sverige, flytta typ till norge eller något. Bara slippa sverige, vet inte varför...
-Jag är blyg mot nya personer, men mot dom jag verkligen känner, som Sanna, är jag kung med! HAHAHA fråga Sanna, hon vet!
-Jag är ganska bortskämd, visst där ser ni jag är medveten om det och det är bara för jag är ensambarn! ENSAMBARN ROCKAR!!!!
-Jag har 3 mobiler:]
-Jag är beroende av VD, Vampire Diaries...
-Jag ska kanske på ridkonfa nästa år, för se.
-Jag saknar Meyla sjukt mke!
-Jag älskar att läsa bloggar! men följer typ inga, eftersom jag aldrig kommer ihåg bloggnamnen, HAHA!
-Jag har VÄRLDENS SÄMSTA minne! typ guldfiskminne...
-Jag har världens bästa vänner! Ni vet vilka ni är och ni är guldvärda!♥
-Jag är trött just nu:]
-Idas natthumååår äger! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHA
-Jag är sjukt rädd för att gå i en skog när det är mörkt, SÅ SANNA LYCKA TILL ATT FÅ MED MIG TILL SPÖKSTIGEN, AHAHAHAHA!
-Jag vill köpa en travhäst. Alltså en häst som springer på travet! Lyckas dock inte övertala mina föräldrar, men måste!
-Jag ÄLSKAR hästar som är tjocka! men inte så jävulst tjocka, det är ju bara fult. Men typ shettissommarmage! NAW SÄGER JAG BARA!
 
 
Nu vet ni lite mer om mig;)
 
/Ida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: