Yank Hornline

.

mirror, mirror!

Kategori: Ida!

Red imorse:)
Blev inte så hårt utan lite snabbuppvärmning i volten, gjorde den snabbt för  att det var så otroligt mke broms, mygg osv!
Red ner till ängen och körde lite olika voltövningar i trav och galopp!:)
Hon skötte sig riktigt fint och lyssnade jättebra!
Red i ksk 40min:)
Sedan klockan 19.00(?) for jag ner igen och red. Red lite i volten och mamma fotade lite, pappa tyckte jag red fort, haha! blev bara ett varv i galopp som uppvärmning:)
Sedan red jag lite på ängen. Dock ingen tokgalopp utan jättekontrollerad då det var ganska halt i gräset, eftersom det har spöregnat och åskat idag.
Så är jättenöjd över hennes insats idag!
Imorgon rider jag ungefär som idag, skulle jag tro, sedan på lördag blire STOCKHOLM<3
Är GRYMT taggad!:D
Sedan kommer man hem på torsdag och på fredag ksk Madde följer med till stugan!:)
HOPPAS allt går enligt planerna nu!
 
I Stockholm kommer vi hälsa på gammla vänner, grannar vi hade, gå på stan, SOLVALLA!!♥♥♥
aja höres!
/Ida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: