Yank Hornline

.

Tjåbre

Kategori: Ida!

Red Hampus, Frulle å Ladayen igår.
Det gick super med Frulle å Ladayen Men båda va otroligt taggade, orkade inte riktigt hålla igen Frulle så han småtravade hem.
Skulle igentligen skritta hela tiden.
Laday har inga skor just nu men hon började Tölta men hon var faktiskt riktigt lugn tölt vilket hon inte brukar ha.
Hampus skulle jag bara rida i volten och jag fick in han ett halvt varv sedan stack han ut.
Sedan bråkade vi ganska rejält.
Jag skänklade, höll på med sätet och höll på som en galning och sedan fick han damp på mig!
Han stegrade rejält!
Fram hovarna var ungefär där mina ögon är. (ungefär 155cm).
Han riktigt dampade!
Så då skrittade jag ut till vägen och red tillbaka och Robert la in lite hö i volten som han gick in å åt på sedan red jag ut, hoppade av och gav mig.
Hampus är en häst ingen igentligen vill bråka med!
Han är 6 år och otroligt galen!
Sedare runt 2 gick jag och Anna ner och fotade Snyggingen!
Han var otroligt taggad hela tiden och till sist så fick vi ändå bra bilder!:)
Vaddå stoleksskillnad?
Han var otroligt pigg på bilderna!
Och Idag körde vi Frulle ett tag och sedan red ja Ladayen!
Dom skötte sig riktigt bra å frulle var fort. riktigt pigg!
Laday var lite segare men ändå pigg.
Red ner med henne till reningsvärket och så töltade hon påväg hem :')
Söt cheyen!
Tror hon kommer ha träningvärk imorn och idag pga. plumsandet i snön!:]]
Hon är bäst min älskling!;*
Aja
Ska redigera lite bilder och vänta på att Sanna kommer hit;p
Aja kram!
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: