Yank Hornline

.

Svar på frågestunden!

Kategori: Ida!

Från ANONYM
1. Vad är erat favorit ämne? Svar: Elevensval!:D
2. Ska ni på något läger i sommar? isåfall vilket? - Yes IHC NORR:)
3. Om ni ska komfa er vart isf`? - yes på Hippo 2013 tror jag
4. Favorit chips`? - Dill och gräslök!
5. Favorit dricka? - fanta exotic
6. Favorit godis? -Ingen aning! Choklad kanske
7. Favorit djur? - Häst
8. Vart rider ni? - stugan
9. Trav eller ridning`? - båda
10. Nordsvensk, varmblod eller arab? - Varmblod
11. Gillar ni eran familj`? -Yes
12. Går ni i någon sport? -Ridning
13. Rida med Obama eller rida med Charlott Pirelli? Rida med Charlott Pirelli
14. Shoppa med Gustav Vasa eller shoppa med Örjan Khilström? - Örjan
14. trava med Örjan grejen eller Per Linderrof -Örjan
15. Ni måste välja Laday eller Yankhornline vem väljer ni? - Ladayen!

Från "AHMED"
vad är eran riktiga hårfärg?:) - Jadu ingen aning men skulle gissa på guldblont?

FRÅN "ANONYM"
1. Vad är eran kortaste skoldag? - Jadu har inte sätt nya schemat men förra terminen vare 13.25
2. Vilket år är ni födda? - Jag är född 1998 
3. Villken skola går ni på? - Prolympia
4. Vill,ni bli vän medmig?  - Vet inte änns vem du är
5. Vad skulle ni välja rida med justin bieber eller rida med kungen ELLER shoppa med amy diamind? - Rida med Justin bieber:]

Från "ANGELICA"
1. Hur gammla är ni? - jag är 13 och Sanna är 14
2. Favorit program på tv? - Vampire Diaries och trav:)
3. Vart föddes ni? - Stockholms BB:)
4. Vad gör ni på fritiden? - Är mest i stallet, kompisar och läxor:)
5. Om ni skulle flytta till tyskland och fick bara ta med 3 saker vad skulle det vara? - Laday, Pass och pengar

FRÅN "EN TJEJ"
Till ida: går du i en bra klass? - Bra? NEJ GRYM KLASS!:D

FRÅN "ANONYM"
Hejsan!
Älskar eran blogg!:) - Tack!:')

1. Vem är eran favorit häst? - Laday:)
2. Vem är du kär i? - Ingen faktiskt:)
3. Hur ofta är ni med varandra? - Så ofta det går;)
4. Favorit blogg? - Norrlandsryttarna, Justhorses, surfryttarna, umetrio och några fler:)
5. Hur många syskon har ni? - Jag har inga men Sanna har 1;)
6. Varför började ni med ridning?:) - Jag har älskat hästar sedan jag var på ponnyridning när jag var 3. Ville ha en häst på min balkong då men ni fattar;) sedan (när jag var 5) började jag på "Töltkraft" som var på grönåker, och hade Malin som ridlärare, jag älskade henne som ridlärare och lärde mig jätte mkt sedan slutade jag där för vi flyttade till Hfors och då började jag på Nordmalings RK och slutade innan en termin för jag varken trivdes där och så var pappa GRYMT rädd för hästar! och sedan när jag var 10 började jag på SURF och red där i 3 terminer, Sommaren 2010 var jag på ridläger SÖRGÅRDEN och sedan i Juli fick jag Ladayen som sköthäst och så hösten 2011 började jag på HIPPO:) och red där i en termin
7.Vad har ni för mobil? - jag har HTC EXPLORER
8. Ida, vad har du för pannband till Laday? På "vanliga" tränset? - Det pannbandet kom från Travet, om jag vet rätt, kan fota det i helgen så får ni bra bild(y'
9. Ida, Rakar ni Laday och använder täcke? - nix.
10. Sanna, vad har du för djur?:) - jag ska inte svara!

Från "ANONYM"
Fin blogg! Har följt den ända sen ni började. - Naw tack!:)
Min fråga ni kan svara på två. 

Gillar du nån just nu? - Jarå:)
Vad vill du bli när du blir stor? - Vetrenär tror ja.
Vilken skola går du på? - svarat där uppe men kan skriva igen Prolympia:)
Hur mycket väger du? - Ingen aning!
Vilken ögonfärg har du? - Blå gröna tror ja:)

Ha det bra, som jag sa GRYM blogg!:D - Tack:]

Från "HEDVIG"

favorit bloggar? - Många
favorit hemsida? - Fb tror ja:)
favvo mat? - Fisk och tacooos
:)<3

Något hände(?) så blev några linjer!
Men kan bjuda på bilder imellan;)











/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: