Yank Hornline

.

SVAR PÅ FRÅGA

Kategori: Ida!

Klara om Hm,:
Hur lång är du? Du ser typ ut att vara 165 minst!
Svara gärna i ett inlägg för jag har ingen egen blogg!:)

sv. Jag är faktiskt mellan 160-165, vet dock inte.
Haha tack för att jag ser lång ut:]<3
Vill igentligen va kortare så man kan rida B-ponnys osvosv:]
Men ändå lång så man kan ta typ sadlar som hänger höögt upp!
MEN Visste ni att många tror jag är 15/16 år?
Och många tror det, alltså inte bara främlingar utan Sanna kan tro de ibland (OCH att jag heter Isa-.-)
Och Jadu, det är drygt:]
Men aja nu bjuder jag på en otroligt solbränd Ida:
FYYYY!
Och en bild från när Hampus bet mig!
ajajaj,
Såret gjorde faktiskt aldrig ont!:) Förens jag skulle ha BH på mig dagen efter,
INGET KUL!
Men det är en annan berättelse de:]
Fråga om ni är intresserade (HAHAHHAHAHHHA)
Kram!
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: