Yank Hornline

.

Laday

Kategori: Ida!

Laday har otroligt dåliga stunder imellanåt!
Typ här:
Men självklart har vi bra stunder oxå!:)
Hur sur hon än är, är hon alltid den bästa i mitt ♥! Ingen kommer någonsin ta hennes plats, Allt med henne är igentligen glada stunder, Hon är så sjukt underbar så det går värkligen inte att beskriva.
För dom som mött henne för första gången tycker hon är sur, vild och ja ändå en trevlig häst.
Men hon är mer än Vild och Sur!
Hon är så sjukt vild och pigg, sur och surkärring!;)
Ibland funderar man på att döpa om henne till SURKÄRRING, för hon är så sjukt sur.
Men hon är som sagt bäst, hon kan hoppa 80cm (löshoppning) och hoppa med ryttare runt 50cm, men underlaget i volten har inte varit i topp i sommar så kunde inte hoppa henne så mke, men hon ska alltid överdriva hoppningen hon hoppar 60/70cm ist när de ä 50cm.
Men hon är så underbar och ingen kan säga något annat om henne.
Hon är min Ängel och hon är den som får mig att stanna kvar.
Hade otroligt svårt med ALLT i 6:an, med kompisar, lärare osvosv. Men Laday är alltid den som ställer upp, hon är väl sur men det är hennes personlighet. Det är sjukt men tänkte på självmord osv i 6:an men hon är den som får mig att vilja klara en dag till, sedan efter sommarlovet kom jag till den underbaraste klass jag någonsin kunnat hamna i!
Men somsagt hon är så sjukt underbar så det går inte att beskriva.
Det går runt 40000ord om henne i mitt huvud men orkar inte skriva allt, men hon är bäst och nu är det hon och jag mot världen!

Älskar dig Laday och det hoppas jag du vet!<3

/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: