Yank Hornline

.

gilla grej på fb

Kategori: Ida!

Körde att ALLA som gillade min status på fb blir uppskrivna i ett inlägg på bloggen!:)
här är dom!
Anna Sandström - här är hennes blogg, Anna du är en underbart snäll person!:)
Jessica Bäckström - Du är super fin, men känner dig inte så bra:/ men vill lära känna dig bättre!
Alexandra Bengtsson - här är hennes blogg! KÄRLEK till denna person! Älskar dig Alex<3
Lovisa Petterson - Här är hennes och Mollys blogg! Underbart snäll och fin person!:) Tagga spanich!:]<3
Ina Holmgren - Här är hennes blogg Känner inte men värkar som en underbart snäll person
Linnéa Olofsson - här är hennes blogg! Tyvärr känner jag Linnéa inte så bra, Men hon är duktig på att rida och är nog snäll:)
Agnes Granberg - Snäll person som går i min klass, hon är super fin och vill lära känna bättre!
Julia Öberg - här är hennes blogg! Duktig på att fota och är snäll men vill lära känna bättre!
JenniferÄlskar FlipperMirando Mest - här är hennes blogg! Ni som red på SURF när Mirando stog där så äre Jennifer som har honom nu!:) Tyvärr känner jag inte Jennifer men om jag hade möjlighet skulle jag vilja känna henne!:)
Elias Norrman - Gick i min förra klass, snäll och kaxig:] haha,
Moa Karlsson - SNÄLL! och underbart fin!:)
Ida Aavik - Snäll och saknad!
Ida Holmberg - Fyfan vad du är älskad<3 Sis, saknar Turki, Ümít osvosv:]
Mikaela Berggren - Fin person som är otroligt saknad!
Nora Rönnbäck - Känner inte, men värkar snäll!:)
Maja Stålendahl - Haha kommer inte ihåg Maja så mke, men kommer ihåg att hon var snäll (vi hade Drama i 4:an med henne på elevensvalveckan)
Maja Andersson - Snäll och söt:]
Sofia Hemström -Fin och grym på gympa!
Lisa Öjenstam - Snäll antar jag;) Känner inte så bra men jaja:}
Joella Snickars -Super snäll! Saknar dig<3
Rebecka Lundin - här är hennes och Amanda E´s blogg Rebecka, du är fin, snäll och underbar!:)

/Ida
Kan bara inte få nog av denna bild!!!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: