Yank Hornline

.

Bilder från 2-3/ 1 - 2012

Kategori: Sanna!

hejsan som alla vet så har ju ida sovit hos mig ikv:)
det började med att vi satt vid datorn:)
och sen så åt vi lite chips o dricka:)
sen så var vi med jimmy ett tag:)
sen kl 00.00 så försökte vi sova!:)
vi vaknade nio:)
sen idag har vi varit och fotat vid havet roligt faktiskt!!
hehhehe vi fotat vid morgonsol såå typ 9 killar från morgonsol kom och dom började kasta snöbollar på varandra i bara tröja och byxor(?)
jag skulle fan frysa! en kom ut med bara tröja och typ shorts(?????)
konstigt..
sen så gick vi hem till mig packade min datorn och nu sitter vi hos ida med två olika dator!
vi pratar inte ens med varandra typ::D
hahahhaha roligt att veta vad?
nämen asså ikv såå ska jag sova tidigt måste vända dygnet.
annars kommer jag vara död när skolan börjar, jag lovar.
jag kommer inte komma upp från sängen på morgonarna.
för att när man ligger inne i sitt täcke och sen när man kliver upp sååå blir det jätte kallt!!
men den 10:e börjar skolan igen, det betyder också den sista terminen i 8:an, det är jätte skönt! :)
på söndag ska jag gå på gudtjänst! jag måste göra det för att jag ska konfa mig i sommar!
roligt att veta va?
jag ska konfa mig på norrbyskär,det kommer bli asm som fan men jag kommer sakna ida som fan!!
2 veckor utan ida?
hur fan ska jag klara mig!
men sen när jag kommer tillbaka från konfan såå ska jag bara vara med ida o hästarna!
jag kommer sakna hästarna och ida!
men det kommer ändå också bli roligt på norrbyskär!
för jag har jätte nära till min stuga! :)
det är bara rakt över från norrbyskär, roligt!
men jag har typ planera hela min sommar! :D
ida och hästar blire! :)
och konfan såklart! :)
jag skka fan i mig göra så att 2012 blir det bästa år någonsin!
ingen ska få förstöra det.
för att 2011 vart inte såå bra.
jag ska nog göra 2012 till det bästa året någonsin,
det har bara gått 3 dagar men dom har varit dom bästa hittils!
jag har ju varit med ida och hästarna!
ida och hästarna är det ända jag behöver för att att leva, dom får mig att klara varenda dag!
jag är sååå glad över att ha träffat ida!
hon är hjälte:)
jag märker att detta vart ett jätte långt inlägg:)
hoppas nån har haft tid och läsa detta låååånga inlägg:)
om man har tråkigt så har man.


/ sanna


bilder från idag och igår;


hon kittlar mig!-.-


BARA MIN IDA!;*




/ sanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här: