Yank Hornline

.

Tröjan du hatar

Kategori: Ida!

Just durchat sitter och diggar musik!:)
Funderar, gör man oxå.
Är sjukt taggad till nästa tors! Slalom på frilufts!<3
Sedan tors efter det!:D då ska jag rida hos Linn!<3
Ska försöka planera in lite friends nu oxå!
Ska hitta ngn som vill ses på sön då jag faktiskt är HELT ledig!:D
Lördag far jag och Sanna ev. till Linn annars är jag och Sanna typ och chillar hos ngn.
Men jarå.
Ska börja packa inför skolan imorn, idrott. Handboll<3 sjukt kul!:D
måste bara komma ihåg skorna...
Känns inte så bra just nu, början på migrän.
nä nu måste jag verkligen göra något!
Kram och godnatt!
/Ida
HAHHA
får inte nog...

Kommentarer

  • ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! säger:

    Åh vad kul med handboll! ^^

    2012-02-16 | 22:21:45
    Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här: