Yank Hornline

.

Dag 5 - Mina drömmar

Kategori: Idas dagar

Lätt fråga jue!:D
Min högsta dröm är att få en häst innan jag fyller 16! (kommer aldrig ske men ändå)
Självklart har jag spanat lite på hastnet och tjatat;)
typ denna skulle jag självklart ALDRIG tacka nej till!


Chinelle är ett halvblodssto på 159cm i mkh. Hon är född 1992 och e:Chirac u:Leona ue:Lester. Hon har fått tre föl mellan 1999-2003 Dilba efter D-day, Evita och Ellington e:Epson
Hon har tidigare varit ridskolehäst på Vännäs Ryttarförening. Chinelle är högt utbildad i dressyr. Hon går stadigt i form i alla gångarter och kan rörelser som öppna, sluta, skänkelvinkning mm. Hon hoppar enkelt 1.10m otränad. Chinelle är snäll att klippa, sko, duscha, lasta och hantera i övrigt. Hon är genomsnäll att rida på ridbanan och fin att rida i skogen. Kan ridas ensam och i grupp. Säljes p.g.a. vi inte passar ihop. Jag är noga med vart hon hamnar, seriösa ringer. Lånas Ej ut på foder. Film finns att skickas.



OMG! se nedersta bilderna, vilken kötbulle alltså!<3


/Ida

Kommentarer

  • Anna säger:

    sv: nä dom va ju jättebilliga! men tyvärr är de nog förstora:/

    2012-02-14 | 22:27:57
    Bloggadress: http://ponnytravarnas.blogg.se/
  • sandra säger:

    Visst är hon fin! Jag hade henne som sommarhäst den här sommaren som var (2011). Hon är verkligen världens finaste.. Lärde mig så fruktansvärt mycket på så kort tid, hon är verkligen värd alla pengar i världen, tro mig! :)

    2012-02-29 | 17:13:51
    Bloggadress: http://sandraledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: