Yank Hornline

.

9. Mitt bästa hästminne

Kategori: Ida!

Hahahhahahhah har mååånga!
Mitt bästa med Frulle är nog när jag till sist fick rida honom!
Börja me Laday som är "snällast" asså omg...
Snäll? Sur? Ja.
Men iaf då första galoppen med honom! OMFG!!!! Varför är han så fin!?
Och när jag löshoppade honom 90cm!!!

Och i sommras var jag och Anna i stallet varje dag och körde honom milslingan!
Med Hampus är nog det när jag till sist fick han i galopp i volten!
Har bara fått det 1 gång...
Seg hest.se!
Någon som vill testa i sommar?;)<3
Kan samtidigt berätta sämsta minnet med honom! Det är när han la sig ner när ja red honom förra vintern och i januari i år... j*vla häst!!!!

Bästa minnet med Ladayen är nog när jag fick börja rida henne!<3
Och när jag hoppade henne i sommras!
Hon är ju för grym!
elskade bebishest!<3

Ni som undrar varför jag typ aldrig skriver om Hampus äre för att han och jag passar inte direkt!
Han är j'vlit seg och jag ska ha piggeliner! Typ Ladayen!<3
Men rider ju han självklart oxå men inte så ofta för jag orkar inte bråka med en häst på 800kg.
Laday kan ja bråka med och hon väger 500(tror jag)   ;]
Hon är ganska spinkig och har alltid varit det, men hampus OMG!

/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: