Yank Hornline

.

Ibland....

Kategori: LINN OCH STEFAN

... är vi grymma!
Vi skulle baka och så läste jag fel... hahhahahhaha vi skulle blandat i 2 bunkrar och vi blandade bara i 1, aja det vart ju gott ändå;)
men men
min dag har INTE varit bra...
Vaknar 20 min innan alarmet, alltså 5.00!
sedan så hade jag matteprov och det gick bajs.
Sedan när jag gick till stallet från Volvo så börjar det ösregna... mobilen typ dog för den tål verkligen inte vatten, den fick frispel och började skriva egna ord på sms osv.
Sedan i stallet så blev faktiskt det bättre:)
Fick låna en kofta av Linn, tack!, sedan hemtade jag Fomme och red ut med han en stund med Stefans regnjacka!!! den var nååågot stor... och Stefans vantar, haha!
Sedan ryktade jag Ådi, Åbner, Linus, Starbec´s Dream On, Angus, Yadley och det nya stoet Caramelle Tooma.
Sedan åkte jag hem:)
då for jag ner och mötte Sanna på UG och bakade...
Inte våran grej inte,... hahah!
NÄ NU TAGGAR VI IMORN V65!:)
blir ngt tidsinställt!
/IDA

Kommentarer

  • iza säger:

    Vad ska ni göra i helgen då?:)

    Jag ska se V75 på tv:]

    Hoppas ni syns!!!:D jag är ett stort fan;)

    Kram!

    /iza

    2012-04-27 | 07:44:37

Kommentera inlägget här: