Yank Hornline

.

gör 5 till 10 i samma inlägg ;)

Kategori: Sanna!

Dag 5 - Vad är kärlek:

kärlek för mig är att man ska kunna lita på varandra!
och sen vet jag inte vad jag ska skriva:]

Dag 6 - Min dag:
först skolan,sen hem! och vänta på att ida ska komma hem så vi kan fara och fotoa hästar;)

sen efter det hem och sova.


Dag 7 - Min(a) bästa vän(ner):

- jag har bara inte en bästa vän, utan jag har 2!



LINNEA. ♥



IDA. ♥

Dag 8 - Ett ögonblick:

jadu.. ett ögonblick! det var väl när jag satte mig på laday! jag vart jätte rädd att hon skulle hoppa men det gick jätte bra! JAG VILL RIDA LADAY NU!



LADAY OCH JAG. ♥


Dag 9 - Min första kärlek:

Jaa har egentligen haft nån första kärlek! jag har ju varit ihop med massa!
men det har inte varit den där känslan!

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

mjukisar och en gul tröja(aaaaa''

Kommentarer


Kommentera inlägget här: