Yank Hornline

.

BUSIG HEST!:[

Kategori: Ida!

Idag var de ju uteritt på mitt schema!:)
Kom till stallet direkt efter skolan å så visade det sej att jag hade CASSIE!:D
Jag sadlade å tränsade å när vi skulle ut så började de hälla ner mer regn:(
Aja hon var grymt tittig å PIGG!!!
I galoppen försökte hon sticka med mej!!!;o
Aja sedan hade jag guling (Pan Apple) framför Cassie å han var inte på något lugnt humör!
Han bockade, busade, stegrade JA ALLT!
Självklart smittar det av sej på typ ALLA hästar men fremst Cassie -.-
Cassie kastar sig åt sidan å jag har min dåliga balans å faller pladask ner i sanden:]
på rumpa oxååå;]
Aja
Hon var annars grym!
Men iaf,

Idag va vi på tv4 för studiebesök, kul kul!:)
Vi fick testa spela in ett nyhetsgrej men jag ville inte:]
För de ä pinsamt tänk om ja säger ba: Helvete va PIIINIIIT å bah; oj ja spelade fortfarande in...
AHHAHAHA
Men ork int skriv mer:]
måst plugg.
Aja kramar till er!<3

Vicky<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: