Yank Hornline

.

SVAR PÅ KOMMENTAR

Kategori: Ida!

HANNAH

Tycker du bara för en häst är gammal är den seg ?

Ta en titt på Saras häst Corpland, Han är 93:a men beter sig som en 5:åring ibland, speciellt vid hoppning, Ingen seg häst där inte!

 

 

 

 

 

SVAR: NEJ! Jag tycker inte dom gammla bara är sega!

Loke å Fritz är ju småsega!:) Och gammla.

Denver (på bilden längst ner på DETTA inlägg är född 1995.

Han är otroligt pigg!:)

Och Butterfly jag ridit är född 1993 men är en av dom piggaste!:)

Alltså förlåt om jag råkade skriva att dom sega alltid är gammla.

Men Hampus jag rider som är född 2005 är OTROLIGT seg.

(Han är som han är...)

Det finns många gammla hästar som är pigga!:)

Och det vet ju jag oxå så;)

 

Hoppas du fick svar som du ville ha!:)

 



MEN GUD;o nu fick jag skuldkännslor för jag är så dålig på att förklara:[

 

Laday i vintras när jag ridit henne!:)

Älskade, älskade lilla Laday

Kommentarer


Kommentera inlägget här: