Yank Hornline

.

Fakta;)

Kategori: Södra Umeå RF (SURF)

Jag har ju gått på SURF men slutade höstterminen 2010!:)
Mina största favoriter var bla
1. Polapir
2. Mountain Man (MANNE)
3.Star<3
4.Kaktus (KAKKEMAN)
5. Tilda
Men mina största favoriter var Manne å Star!:)
När jag red på SURF fick jag typ alltid dom segaste hästarna;p
Star är ganska seg men ändå inte men alla i gruppen lyckades aldrig få han pigg men han va as pigg me mig!:)
Sedan Kakkeman ibland men han var inte sååå pigg då.
Sedan Fritz (han ä gammal) å Loke någon gång oxå (oxå gammal)
Såå...
Tyvärr han jag aldrig rida varken Nixon elr Manne.
Men jag ville alltid rida Manne men han började gå lektioner våren 2011 å då hade ju jag slutat...
Aja nu fick ni veta vilka ponnisar ja gillade!:)
/IDA
Jag å finaste Denver<3 (han står på HIPPO, Umeå ryttarförening.)

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Tycker du bara för en häst är gammal är den seg ?



    Ta en titt på Saras häst Corpland, Han är 93:a men beter sig som en 5:åring ibland, speciellt vid hoppning, Ingen seg häst där inte!

    2011-11-06 | 00:03:58

Kommentera inlägget här: