Yank Hornline

.

Känns lite surt...

Kategori: Ida!

Känns ju alltid lite surt att börja på ett nytt år
och specielt detta år!
Det här året har varit med både sorger och glädje!
Jag och Sanna började vara med varandra, vi blev as bra vänner tillslut!
Börjar nästan gråta, året har varit så sjukt underbart!
Jag och Laday har utväcklats så otroligt mycket!
Från början vågade jag knappt galoppera men under ett och ett halvt år är vi så grymt bra!
Hon börjar förstå mig och jag henne, hon är underbar när man väl varit med henne förut!
Vågade som sagt knappt galoppera och nu om jag ramlar av mitt i galoppen (hade jag ALDRIG vågat galoppera förens dagen efter förut) men jag sätter mig bara upp och galopperar vidare, vill ju inte direkt bli rädd för att galoppera
eller något.
Laday hon är så sjukt sur och galen men hon är ändå min chey!:)
alla glada stunder som när man lyckats bra i ridningen/träffat en underbar person eller vad som hälst!
Och så finns det ju alltid dåliga saker per år!
Som t ex Chic Star som dog.
Men ja, nu ska jag snart ut och se fyvärkerier!
Kram och GOTT NYTT ÅR på er!
/Ida
Hoppas nu 2012 blir ett GRYMT år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: