Yank Hornline

.

JULLOV<3

Kategori: Ida!

Sjukt härligt med Jullov!:)
Hade skolavslutning igårkväll:)¨
Sjukt kul ändå^^
Iaf hittade startlistorna för hoppningen och jag ska tävla som 2:a


Klass 1 hoppning häst 50cm:
1. Ann Backsten – Semarillion
2. Ida Sörli – Cassiopeia
3. Åsa Ahlenius – Lucky Landing
4. Angelica Karlsson – Yster
5. Katarina Tomic – Carlotta
6. Bjarre Ljungberg – Semarillion


Känns ju kul:]
Cassie hoppas jag är pigg och frisk tills dess!
Jag menar Carlotta ska hoppa 90 klassen efter!

Aja Cassie är ju inte riktigt en hopphäst men aja:)
Ifall dom skulle sälja Cassie, Valle, Closseau, Frodo eller Dixon skulle jag välja Valle eller Closseau:]


Någon som ska till Julklappshoppningen på HIPPO på fredag?
Får gärna fota mig!:)

Önska oss lycka till;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: