Yank Hornline

.

Mammas jobb

Kategori: Ida!

Sitter på mammas jobb dator,
Riktigt kul, fast njäää.
Iaf, slutade 11.20 idag.
Sjukt niceee!

SCHEMAT:
Läsning
NO
MATTE
ELEVENSVAL INFO

Kulkul!:)
Kan iaf inte bjuda på bilder här, TYVÄRR
men tar dom från albumet.
Efter infon om elevensval (jag har ridning!)
Så gick jag å Farre till Donken och köpte mat.
Nice nice.
Sedan tog jag Carlshöjd bussen till sjukhuset och där är jag nu:)<3
Sjukt nice iknow
Kollar bloggar även om jag kanske inte får^^
hihi
Detta är ett lite flumminlägg oxå så ni vet.
Är trött, vill hem och har ingen känsel i rumpan (viktigt att veta iknowit)
när jag kommer hem ska jag först ut och gå med Suddis sedan ska jag ta och se film eller något kul:)
Råkade precis dra utt någon klister lapp man her på provrören (ops...)
Hoppas mamma inte hatar mig för det!
Aja nu ska jag fortsätta leka på hennes stol, den ser precis ut som en sadel!(y'
Ska träna lite skänkelvikningar;) HAHAHHAHAHHAHHAHA!
Får se om det blir travskola ikv.
Far in om det inte är helt förmke snökauseeeé!
Och om jag inte far så kommer jag nog va sönderpluggad imorn,
Ska plugga 30min, pause i 10min, plugga 30min, pause i 15min, travskola, durcha, plugga, 30min, pause 10min, plugga 30min, pause 10min och plugg i 30min så plugg i 2 ½timme!
Taggad...! fast njää,
älskar mammas jobbdators tagentbord, så sjukt skönt!
Skriver nästan aldrig fel!
Aja, Saknar min förraklass lite, vi va ju la BEST! (stog till och med det på hemsidan så tjåbre)
Aja undrar vilka som läste hit!
Stackarna! nä nu ska jag hemta mina saker och snart gå till bussjäveln.
Hemma runt 2.
Hare gött, älsklings nöt!
SÅ TJOBRE människan, apan, tigern, katten, barbien, Hunden, Ladayen eller vad det än nu är som läser;)
Tjåbre!
/Ida

Arkivbild på lilla Lotusnotus!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: