Yank Hornline

.

Hm,

Kategori: Ida!

Jag Ida, tänkte säga lite om mig:)
Jag heter ju Ida och är 13 år fyller 14 i år.
Jag sköter om Laday, Frulle och Hampus.
Dom är som "mina"
Laday är en varmblodig travare158 i mkh. Laday har även haft ett föl vid namn Max Shot som nu är travhäst. Laday är ett sto:)
Frulle är ett Varmblod mest amerikanskt skulle jag tro, Han är Valack
Hampus är en korsning mellan Irich Cob och Varmblodig travare men han är nog mest Kallblod!:) Han är även Valack
Hampus mamma hette Havanna och hon dog av att Laday sparkade så hon bröt benet, så avlivning nästa! och det var för ca. 7 år sedan nu,
Yank Hornline är en Varmblodig travare 175 i mkh. Han är Valack;) och går på travet!
Källsjöpojken är en Kallblodig travare han är inte så hög i mkh utan ca. 155(?)cm. Han är fux med skjuten stjärn.
Aja orkar inte riktigt skriva om allt och alla:]


Ska ner till vårdcentralen och opereras,
Kram och önska mig lycka till!
/Ida

Kommentarer

  • Klara säger:

    Hur lång är du? Du ser typ ut att vara 165 minst!

    Svara gärna i ett inlägg för jag har ingen egen blogg!:)

    2012-01-12 | 17:16:51

Kommentera inlägget här: