Yank Hornline

.

saker ni kanske inte visste om mig;)

Kategori: Sanna!

1. Jag har alltid gillad hästar , men under dom 2 senaste åren så har det blivit mer, jag kunde förut int så mke, men jag har lärt mig en massa utav en underbar lärare vid namn IDA! :D
2. jag har aldrig träffat min riktiga farmor och farmor, för att pappa är adopterat, och hans pappa(min riktiga farfar) lämnade familjen, och hans mamma ( min riktiga farmor) dog 1998. men den farfarn ( pappas adoptiv föräldrer) jag har vuxit upp med, han är som min riktiga farfar! jag saknar han värkligen, han dog 2010. snart 2 år sen, 19/3!♥
jag när jag var ny född!
3. jag har blivit mobbad hela min uppväxt, för att jag är inte smal,och jag är mobbad fortfarande men det finns vissa personer i mitt liv som har visat att man är inte kan vara perfekt att man duger som en man är, och här får ni bilder på vissa av dom;
/ sanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: