Yank Hornline

.

Laday 5/4-12

Kategori: Ida!

Igår fotade jag henne bara, ja ni fick ju några snygga bilder på min bebe<3
Hon var riktigt duktig och stog stilla:)
Sedan tränade jag lite från marken som hon faktiskt tyckte var riktigt kul!:D
Körde lite att hon ska gå BAKOM mig och om jag stannar ska hon OXÅ stanna!
Hon skötte sig jättefint och det var bara en gång hon var lite ouppmärkssam som hon gick på mig, hehe.
Nä men sedan så sprang jag med henne ett varv vid reningsvärket och hon skötte sig rysligt fint!
Duktig chey<3
Men idag är jag hestvakt:]
Rob ska till fredrika nu, och sedan ikv ska han till travet:)
Prins Elden ska dom starta:)
OM NI SKA PÅ TRAVET IDAG OCH FOTAR PRINS ELDEN, ISABELLA, ÅBNER ELLER VICOTOR KAN NI GÄÄRNA SKICKA BILDERNA TILL KÄRA MIG!^^

kramz
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: