Yank Hornline

.

godnatt!!

Kategori: Sanna!

godnatt , nu har jag pluggat som en jävel till so provet imorgon..
men jag kommer ändå faila känner jag på mig..
aja hoppas jag få E iallafall då blir jag as nöjd:D
haha för att jag kan INGET!
imorgon så ska jag vara med ida!
just nu är jag och ida tightare än någonsin, vi är med varandra nästan varje dag!
tillsammans klarrar vi allt ida! (L)
godnatt<3
för att detta inlägg ska bli roligare att läsa så slänger jag in lite bilder
<-- LINUS!(L)
finaste happy bruises, jag saknar dig sjukt mke bruttan!
utan dig i stallet är det tomt! (L)
sötaste starbec's dream on tar en lite tupplur(L)
makke gillar vatten:]]
/sanna

Kommentarer

  • Nelly säger:

    När ska ni starta nästa gång då?

    fina bilder!

    2012-04-19 | 10:05:35
    Bloggadress: http://blixtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här: