Yank Hornline

.

Ida härå!

Kategori: Ida!

Och jag måste nog vara ida;)
Jag har 3 andra sköthästar än Lilleman, Wille och star!:)
Det är bla. Laday, Frulle å busen!:]
(Hampus kallas inte busen hela tiden utan kallas även bara Hampus!:])
Jag rider på Hippologum (Umeå ryttarförening) 2 dagar i veckan
(onsdagar på storhäst och torsdagar med skolan på ponnie!)
Sedan går ja även på travskola!:)
Men iaf så är vi båda hästtokiga!
Jag älskar att rida, köra, vara på trav och fota!:D
Ofta i stallet brukar jag ta med mej kameran!:)
Jag har Nikon D3100 men använder inte alltid den;)
Annars har jag min Casio (den suger!!!!!!!!!!)
Jag har en annan blogg oxå (www.fotobloggenhorze.blogg.se) och där fick jag 2 olika frågor:

Godkänner du vänförfrågningar från bloggläsare på facebook?
sv. Nej inte om jag vet vem det är!:)

Kan jag få låna dina bilder till stallet.se?
sv. NEJ OCH ÅTER NEJ!!!

Men iaf det kanske är så att Ladayen, Frullis, Hampus blir slaktade i vinter...
Eftersom vi köper hö från en bonde ca 1 mil från oss och dom senaste 10 balarna har varit mögliga och dom äter upp 2 balar/veckan på vintern och vi har bara 31 balar kvar.
Och vi vill ju inte svälta dom...
så men vi får se...
Hoppas inte att vi måste för då kommer jag att ta Ladayen till ett annat stall (så hon blir MIN häst).
Men nu ska jag sluta tråka ut er!;)
Så här kommer lite bilder!


Mitt troll Ladayen!:] så ser hon ut på vintern!


Och sådär ser Lotusen ut!:)
Imorrn blire skola
Jo för er som inte vet så går jag på VÄRLDENS BÄSTA SKOLA!:D
Prolympia!(L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: