Yank Hornline

.

Laday 27/5-12

Kategori: Ladayen

Hon var grrryyym! Behöver jag säga något mer?;)
körde lite bommövningar igen:)
Sedan lite galopp,skritt intervaller:)
Hon va kiiing!
Sedan gick jag och Anna med Laday över ängen så hon fick äta lite gräs^^
Sedan red Anna laday i volten å sedan ner på ängen (jag ledde!!) och sedan mot sjön men sedan till andra ängen
Och sedan tillbaka på första ängen igen.
Då träffade vi Markus (granne till rob) och hans barnbarn som ville hälsa på Ladayen:)
Hon var snäll och så:)
Dom frågade om jag inte skulle starta ridskola, då skulle dom vara mina elever;)
Men ska prata med Rob lite om det, så kan dom vara mina elever 1ggr i veckan i sommar då jag är där;)
Får se,får se...
Sedan longerade vi henne lite, hon var GAAALEEET pigg!!!
Galopperade typ 1000000varv:] hade inte änns longerings spöet:)
Galet fin å snäll hon är!:)
Så la jag fram en bomm som hon hoppade mer än gärna på!:)
Men nu är jag påväg hem:)
Ska bada med Sanna, Jimmy,emilia och några till;)
Kram!:)/Ida

Kommentarer

  • nelly - travblogg säger:

    Sv; Fast hon uppdaterat typ aldrig och har inte direkt bra bilder, tyvärr. Klickan in i bland men ingen blogg jag följer varje dag.



    Mer er blogg är bra, måste jag faktiskt säga :)

    2012-05-28 | 11:46:35
    Bloggadress: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: