Yank Hornline

.

Hos stefan!

Kategori: LINN OCH STEFAN

är hos stefan nu:)
Linn for just hem till Alfred så snart kommer nog Stefan:)
Sitter just nu å myser med bästa Janne!
Jag kom till Umåker runt 5.40 så då tog jag på Fredde, Fomme, Yardley och Caramelle täckerna.
Sedan tog jag bästa Åbner och tog ut honom. Sedan gick jag ut med Caramelle, Yardley och Fomme. och sedan sist men inte minst Fredde:)
Sedan mockade jag och bytte vatten åt dom, sedan hemtade jag in Caramelle igen och ryktade henne och selade. Sedan for jag och Linn ut med henne:)
hon var NÅGOT piggare än Yardley;) men hon har vilat från oktober till april såå;)
Sedan ryktade jag henne och tog på henne täckerna och gick ut med henne, så nu är hon ute:)
men nu tror jag stefan kom så byye!
/Ida

Caramelle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: