Yank Hornline

.

ÄNTLIGEN

Kategori: Ida!

Äntligen helg!:D
förlåt för KASS uppdatering!
Skyller såklart på NOprovet:]
Sofie var borta igår så vi hade Fredriks (våran rektor) pappa! hahhah.
Sedan på Matten kunde inte han va där så då hade vi Fredrik ist, hahahha!
På elevensval gjorde vi inte så mke, fomme hade redan gått så vi såg på trav på övervåningen och gottade i oss med sockerkaka:]
Zeus kom 5:a.
Sedan ryktade vi typ alla hästar, sedan fodrade vi och gav dom vatten.
Sedan så byggde vi ett hinder och Ruby fick hoppa:D
Sedan plockade vi undan och jag var färdig!
Jag och Sanna gick till 10B och skrev upp mig på en lapp med massa kuskar:)
vi ska faktiskt klä ut oss till en kusk på V75!:D
Jag ska klä ut mig till Micael Ågren.
Kommer bli kul;)
så ser Micael ut;)
kramz!
/Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: